Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

ΘΥΜΑ Ο ΑΝΤΡΑΣ....ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ:)


Του Θεολόγου Αλεξανδράτου

… θύμα ο άντρας
τα ΑΝ ΣΤΟΝ ΛΌΓΩ  ΤΟΥ ΚΈΡΑΤΟΥ
Επιστημονικές έρευνες και προσωπικές συνεντεύξεις βρήκαν τους 7 βασικούς λόγους που μια γυναίκα απατάει τον σύντροφό της.
Κατ’ αρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάτι: η γυναίκα απατά, ο άντρας απλά μένει πιστός στη φύση του.
Έχει ενδιαφέρον πάντως να δούμε τι απάντησαν στην έρευνα οι γυναίκες οι οποίες (παραδέχθηκαν ότι) είχαν απατήσει τον άντρα ή τον φίλο τους.
1ος λόγος: η έλλειψη πάθους
Η 30χρονη Ζιζέλ από το Νιού Τζέρσι περιγράφει την εμπειρία της:...
«Ήμουν με τον Τζον για 3 χρόνια και περνούσαμε καλά αλλά η σχέση μας δεν είχε πάθος. Όλοι οι φίλοι μας ήταν παντρεμένοι ή αρραβωνιασμένοι αλλά όποτε ο Τζον άνοιγε τέτοια κουβέντα, άλλαζα θέμα. Ένα καλοκαίρι πήγα διακοπές στην Αυστραλία με γκρουπ. Εκεί γνώρισα τον Μπόμπι που ήταν γελαδάρης από το Τέξας. Περάσαμε μια εβδομάδα με έντονο πάθος και όταν γύρισα χώρισα τον Τζον».
Εδώ που τα λέμε ο Τζον το ήθελε να του τα φορέσει με τον γελαδάρη. Ο οποίος έπιασε την αγελάδα από τα κέρατα. Αφού την άφησε να πάει μόνη της διακοπές στην άλλη άκρη του κόσμου, τι περίμενε;
2ος λόγος: η καθυστέρηση στο χωρισμό
Όπως αποκαλύπτει η 31χρον Στέϊσι από το Κεντάκι: «Είχα αποφασίσει να χωρίσω τον Σον αλλά πάνω που ετοιμαζόμουν να του το πω, πέθανε ο σκύλος του. Ήταν συντετριμμένος και είπα να το καθυστερήσω λίγο. Όταν συνήλθε, ετοιμάστηκα αν του ζητήσω να χωρίσουμε. Τότε, έχασε τη δουλειά του. Έπρεπε λοιπόν να περιμένω κι άλλο. Στο μεταξύ είχα γνωρίσει κάποιον άλλο (όχι που δεν θα γνώριζε). Τελικά χώρισα με τον Σον λίγο μετά, χωρίς να του πω ότι υπήρχε άλλος. Δεν ήθελα να τον πληγώσω περισσότερο».
Αυτός ο Σον πρέπει να είναι μεγάλος γουρλής. Σαν τον Μητσοτάκη ένα πράγμα. Αλλά και η Στέϊσι, κυρία πραγματική. Δεν ήθελε να τον πληγώσει. Χα, χα, χα
3ος λόγος: μάτια που δεν βλέπονται…
…λησμονιούνται σε χρόνο dt. Και πάνε περίπατο οι όρκοι και οι υποσχέσεις όπως ομολόγησε η 33χρονη Ταμάρα από το Πόρτλαντ (Ρωσίδα μετανάστις άραγε;): «όταν πήγα για μεταπτυχιακό σε ένα πανεπιστήμιο περίπου 400 χιλιόμετρα από την πόλη μου, αποφασίσαμε με τον φίλο μου τον Γκρεγκ να μην χωρίσουμε αλλά να δοκιμάσουμε τη σχέση εξ’ αποστάσεως. Στην αρχή όλα ήταν καλά αλλά μετά από λίγο καιρό άρχισα να έλκομαι από τον Χένρι, έναν συμφοιτητή μου. Στην αρχή ήταν ένα αθώο φλερτ αλλά σύντομα καταλήξαμε στο κρεβάτι. Ήταν συναρπαστικό. Δεν είπα τίποτα στον Γκρεγκ γιατί το πρόγραμμα σπουδών ήταν μόνο για ένα χρόνο. Γύρισα κοντά του και διαπίστωσα ότι είχα ακόμη αισθήματα για εκείνον. Για λίγο καιρό, περιστασιακά, έβλεπα και τον Χένρι αλλά κατάλαβα ότι ήταν απλώς μια περιπέτεια. Το κράτησα μυστικό, σα μια νεανική τρέλλα, και με τον Γκρεγκ είμαστε ακόμη μαζί».
Εκτός αν διάβασε την έρευνα στο διαδίκτυο. Γιατί πόσες Ταμάρες θα υπάρχουν στο Πόρτλαντ;
4ος λόγος: ο φόβος του ραφιού
Υπάρχουν γυναίκες που δεν αντέχουν στη σκέψη ότι μπορεί να μείνουν μόνες. Προφανώς δεν εκτιμούν τα καλά του να περνάς χρόνο με τον εαυτό σου χωρίς να σε πρήζει κανείς. Τέλος πάντων. Μία από αυτές είναι η 28χρονη Τζένι από το Όουκ Παρκ του Ιλινόϊ. «Όταν με παράτησε ο Ντέϊβ, το αγόρι μου για μια διετία, τα έφτιαξα με τον Έρικ. Μετά από 5 μήνες ο Ντέϊβ μου ζήτησε να δοκιμάσουμε ξανά. Τον ήθελα ακόμη κι έτσι για ένα διάστημα ζούσα διπλή ζωή. Μάλλον κρατούσα τον Έρικ για ασφάλεια, σε περίπτωση που το πράγμα με τον Ντέϊβ χαλούσε ξανά. Όπως κι έγινε. Λίγο αργότερα ο Έρικ έμαθε από κάποιον γνωστό μας τι είχα κάνει και με παράτησε κι αυτός. Πήρα λοιπόν το μάθημά μου».
Για να μάθεις…
5ος λόγος: για ένα ευχάριστο διάλειμμα σε μια δυσάρεστη σχέση.
Υπάρχουν και τέτοιες (σχέσεις) ανάμεσά μας. Όπως λέει η 32χρονη Λίζι από το Σικάγο. «Νεότερη, είχα σχέση με τον Ίθαν. Ο οποίος συνήθιζε να με μειώνει. Συνεχώς έκανε σχόλια για το βάρος μου ή για το πόσο χαζή ήμουν. Η οικογένεια και οι φίλοι μου τον σιχαίνονταν αλλά εγώ είχα κόλλημα μαζί του. Ένα Σαββατοκύριακο που έλειπε, πήγα σε ένα πάρτι. Εκεί γνώρισα τον Ουίλ. Ήταν το ακριβώς αντίθετο του Ίθαν. Γλυκός, ευγενής, τρυφερός. Επίσης αστείος και διασκεδαστικός. Περάσαμε μαζί όλο το διήμερο και ήταν σαν να ξύπνησα από ένα κακό όνειρο. Χώρισα αμέσως με τον Ίθαν και συνέχισα να είμαι με τον Ουίλ μέχρι και σήμερα».
Μα να μην εκτιμήσει τις αρετές (ειλικρίνεια) του Ίθαν;
6ος λόγος: όταν δεν τους αρέσουν τα ίδια πράγματα
Εκεί αρχίζουν τα δύσκολα. Ειδικά όταν η γυναίκα θέλει να περνάει το δικό της. Όπως η 30χρονη Άλισον από τη (λατρεμένη) Νέα Υόρκη: «Είμαι από τη Φλόριντα και λατρεύω τη θάλασσα, την ιστοπλοία, το κανό και όλα όσα κάνεις στην παραλία. Είχα σχέση με τον Κρις που ήταν παιδί της πόλης και δεν ήθελε ούτε να ακούει για ταξιδάκι στην παραλία. Μετά από 8 μήνες σχέσης, πάντα διαφωνούσαμε για το που θα πάμε εκδρομή και συνήθως κέρδιζε εκείνος (λογικό). Μια φορά πήγα με κάτι φίλους στο Κι Γουεστ. Νοικιάσαμε σκάφος και ο καπετάνιος ήταν ένας ηλιοκαμένος κούκλος. Τον φλέρταρα όλη μέρα και το βράδι καταλήξαμε μαζί. Όταν γύρισα πίσω δεν είπα τίποτα στον Κρις αλλά χωρίσαμε σχεδόν αμέσως. Έκτοτε φορντίζω οι φίλοι μου να έχουν τα ίδια γούστα με μένα».
Η αποθέωση του εγωισμού…
7ος λόγος: πληρωμή με το ίδιο νόμισμα.
Η 25χρονη Ασάντε (προφανώς και) δεν διάβασε αυτό που γράφαμε στην αρχή. Ότι ο άντρας απλά είναι πιστός στη φύση του. Οπότε: «Όταν γνώρισα τον τελευταίο φίλο μου, ήταν πολύ ζωηρός. Κυνηγούσε τις γυναίκες αδιάκοπα (τι άλλο να κάνει ο άνθρωπος;). Πίστεψα ότι μπορούσα να τον αλλάξω. Έκανα λάθος. Μου έλεγαν διάφοροι (κοινώς ρουφιάνοι) ότι έβλεπε κι άλλες γυναίκες αλλά αρνιόμουν να τους πιστέψω. Μέχρι που ένα βράδι με πήρε τηλέφωνο μια κοπέλα και μου περιέγραψε τις λεπτομέρειες της ήδη 3μηνης σχέσης τους και μου είπε ότι είχε ανακαλύψει πως παράλληλα ο τύπος έβλεπε και άλλη! Οπότε έβαλα το πιο σέξι φόρεμα που είχα, βγήκα με φίλους και πήγα με τον πιο ωραίο από όλους. Την άλλη μέρα του είπα τι έκαν, του είπα όσα ήξερα και τον παράτησα».
Κακό που του ‘κανες… έχει τις άλλες.
"Το Ποντίκι"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου